Riverty/AfterPay voert voor ons het volledige achteraf-betaalproces uit. Dit betekent dat je van Riverty via e-mail een digitale acceptgiro ontvangt. Als je voor de eerste keer via Riverty betaalt is het maximum bedrag € 150,00. Ben je al bekend bij Riverty, dan kun je betalen tot een bedrag van € 300,00.
Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht jouw verzoek tot betaling met acceptgiro afgekeurd worden, betaal dan via een andere betaalmethode. Als je vragen hebt over de afwijzing, kan je contact opnemen met Riverty-AfterPay.
Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de Riverty-Afterpay website.
Voor betalingen via Riverty wordt € 2,25 aan extra verwerkingskosten in rekening gebracht.
1. Wanneer ontvang ik de digitale acceptgiro van Riverty/AfterPay?
Binnen drie dagen na plaatsing van uw bestellig ontvang je van Riverty/AfterPay een email. In deze email zit je digitale acceptgiro. Betaal binnen 14 dagen na plaatsing van jouw bestelling via deze acceptgiro.
Let op! omdat Riverty de betalingsafhandeling van digitale acceptgirobestellingen voor ons verzorgt, dien je aan AfterPay te betalen en niet aan ons.
2. Hoe betaal ik de digitale acceptgiro?
Van onze betaalpartner Riverty ontvang je via e-mail een digitale acceptgiro om je bestelling te betalen via DigiAccept of iDEAL. Ook kan je deze digitale acceptgiro via tele- of internetbankieren voldoen. Vermeld dan wel duidelijk het AfterPay kenmerk dat op de factuur staat.
LET OP: omdat Riverty de betalingsafhandeling van digitale acceptgirobestellingen voor ons verzorgt, dien je aan Riverty te betalen en niet aan ons.
3. Kan ik een buitenlands rekeningnummer invullen tijdens het bestelproces?
Nee. Alleen Nederlandse bankrekeningnummers worden door Riverty geaccepteerd.
4. Wat is de betalingstermijn van een digitale acceptgiro?
Riverty hanteert een betalingstermijn van 14 dagen. Wanneer deze termijn overschreden wordt, zullen er extra kosten in rekening worden gebracht door Riverty: Kijk voor actuele informatie op de Riverty/AfterPay website.
5. Hoe werkt de retourneringsprocedure bij digitale acceptgirobetalingen?
Wanneer je een bestelling, betaald met de digitale acceptgiro wilt retourneren in onze winkel te Apeldoorn, dien je je pakbon of uitgeprinte factuur mee te nemen. Onze collega's in de winkel helpen je dan graag verder.
In onze winkel kan de betaling op je bestelling niet geannuleerd worden, waardoor bij een ruiling een eventuele betalingsverplichting aan Riverty blijft bestaan.
6. Als ik een artikel retour breng in de winkel te Apeldoorn, krijg ik dan direct geld terug?
Nee. Bij een bestelling met de digitale acceptgiro ontvang je in de winkel een retourformulier dat dient als afgiftebewijs van jouw artikel. Binnen 16 dagen wordt de betaling van een onbetaalde order geannuleerd of van een betaalde order teruggestort op je rekening. Je ontvangt hierdoor nooit geld retour in de winkel.